• Domas Vyšniauskas

  • Romuald Nareiko

  • Rytis Meškauskas

  • Milda Prušinskaitė

  • Aurimas Paulius Girčys

  • Mantas Povelauskas

  • Rokas Kondratas

  • Tomas Varnas

  • Rytis Laurinavičius

  • Darius Bagdžiūnas

  • Julijus Bogdanovas

  • Povilas Goberis

  • Gedgaudas Girončikas

  • Julius Fedorovičius

  • Evelina Čapkevičiūtė

  • Aistė Jakimavičiūtė

  • Indrė Baltušė

  • Gytis Labašauskas

Domas Vyšniauskas

El. paštasLinkedIn

Domas yra sertifikuotas „Google“ treneris ir „Digital Academy” idėjos autorius. Domas negali gyventi be skaičių, grafikų ir lentelių, todėl jo mėgstamiausias Google produktas yra Google Analytics. Prieš vienuolika metų pradėjęs dirbti tradicinės rinkodaros srityje Domas pasuko internetinės rinkodaros keliu ir nuo 2005 metų kuria įvairius interneto projektus bei jų rinkodaros sprendimus.

„Digital Academy” Domas moko, kaip integruoti „Google“ produktus į komunikaciją internete ir kaip išnaudoti „Google Analytics“ investicijų į rinkodarą grąžos (Marketing ROI) matavimui.

Apie Google produktus savo pranešimus Domas skaitė konferencijose Google’s Analytics Days Vilnius, Login, CEE Agency Day (Warsaw), Google Partners renginiuose Bulgarijoje, Baltarusijoje, ir Kazachstane, konferencijoje „Visada priekyje“, ir kituose Google renginiuose.

Naujausias Domo iššūkis – projektas #CreatorHub. YouTube kanalui startavus Lietuvoje, pradėjo formuotis nauja YouTube kūrėjų karta, kuri kuria įdomų turinį. Atsirado lietuviški YouTube kanalai, kurie sparčiai plečia savo žiūrovų auditorijas ir gimė YouTube žvaigždės, kurios populiarumu lenkia televizijos ekranų žvaiždes. Jų fanų skaičius sprogsta pernakt, o pajamas gauna iš video peržiūrų YouTube kanaluose. Ši rinka dar labai jauna, o potencialo daug - video vis dar išlieka viena įtaigiausių storytelling formų, todėl svarbu padėti šiai ekosistemai formuotis ir augti. Projektas #CreatorHub yra video turinio kūrėjų akseleratorius, kuris ieško originalių idėjų, padeda joms pritraukti investicijas bei augti.

Vedami mokymai:

  • Efektyvumo didinimas su Google Analytics
  • Google Analytics pažengusiems

Romuald Nareiko

El. paštasLinkedIn

Nuo 2006 metų Romuald dirba išskirtinai su „Google“ produktais – per tą laikotarpį jis paleido daugiau nei 1000 „Google Adwords“ reklaminių kampanijų, išanalizavo šimtus „Google Analytics“ paskyrų. Šiuo metu Romuald vadovauja reklamos agentūrai „Intent Agency“, taip pat nuolat rengia ir veda vidinius ir atvirus mokymus apie „Google“ produktus: „Google Analytics“ ir „Google AdWords“.

Romuald nuolat atnaujina „Google AdWords Professional“ bei „Google Analytics“ kvalifikacijos sertifikatus, o 2013 metais buvo įvertintas Google Certified Trainer ženkleliu.

 Vedami mokymai:

  • Efektyvumo didinimas su Google Analytics
  • Google Analytics pažengusiems
  • Google AdWords – sėkmė Jūsų verslui
  • Google AdWords pažengusiems

Rytis Meškauskas

El. paštasLinkedIn

Rytis su „Google“ produktais – „Google AdWords“ ir „Google Analytics“ – dirba nuo 2007 m. Daugiau nei ketverius metus Rytis dirbo tarptautiniame komunikacijos agentūrų „Havas media“ tinklui priklausančioje skaitmeninės komunikacijos agentūroje “Media Contacts”. Ilgus metus dirbo su vienais didžiausių e-komercijos projektų Lietuvoje: MomentCredit, Pigu.lt, LaisvalaikioDovanos.lt, o taip pat su tokiais klientais kaip Lietuvos draudimas, General Financing, ACME, Apple, RedBull, Hyundai, Deichmann, LNK. 2012 m. buvo įvertintas „Google Certified Trainer“ ženkleliu, turi „Google Analytics“ bei „Google AdWords individualią kvalifikaciją“. Konferencijoje Login2012 su „Google“ komanda skaitė pranešimą apie kampanijų efektyvumo stebėjimą, vertinimą ir optimizavimą su „Google Analytics“.

Vedami mokymai:

  • Efektyvumo didinimas su Google Analytics
  • Google Analytics pažengusiems
  • Google AdWords – sėkmė Jūsų verslui
  • Google AdWords pažengusiems
  • Google Tag Manager & Remarketing
  • Google Mobile Advertising
  • YouTube Video Advertising
  • Media Mix

Milda Prušinskaitė

El. paštasLinkedIn

Milda su Google AdWords ir kitomis reklamos paieškos sistemose platformomis dirba nuo 2005 metų. Dirba tiek su mokama interneto reklama, tiek su SEO projektais, turi nemažai patirties reklamos planavime tradiciniuose media kanaluose. Šiuo metu dirba pasaulinėje media agentūrų grupės Omnicom Media Group padalinyje Resolution Media. Tarp klientų yra tokie prekiniai ženklai kaip Bitė, McDonald’s, Unilever, Tez Tour, Avitela ir t.t.

Nuo savo karjeros pradžios nuolat atnaujina Google AdWords ir Google Analytics sertifikatus, 2012 metais buvo pripažinta kaip Google Certified Trainer. Be to, yra akredituota Bing Advertising specialistė.

Šiuo metu Milda yra viena iš sertifikuotų Google trenerių, vedančia mokymus Digital Academy, dėsto Kazimiero Simonavičiaus universitete, be to, aktyviai dalyvauja oficialiame pasauliniame Google AdWords pagalbos forume ir jame yra vienintelė „top contributor“ iš Lietuvos.

Vedami mokymai:

  • Google Adwords – sėkmė jūsų verslui
  • Google AdWords pažengusiems
  • Google Tag Manager & Remarketing
  • YouTube Video Advertising

Aurimas Paulius Girčys

El. paštasLinkedIn

Aurimas yra sertifikuotas Google reklamos specialistas ir  ateities reklamos vizionierius, matantis digital reklamos galimybes gerokai toliau negu paieška ir baneriai. Aurimas neabejoja, kad reklamos papildytoje ir virtualioje realybėse mūsų gyvenimus padarys dar įdomesnius, leis dar tiksliau pasiekti tikslinius vartotojus bei iškomunikuoti jiems norimą žinią.

Aurimas mėgsta eksperimentus, todėl savo praktiniame darbe dažnai taiko A/B testus, visada ieško geriausių ir labiausiai konvertuojančių media kombinacijų. Aurimas turi itin daug patirties dirbant su Mobile reklama, GSP ir YouTube reklamomis - šiuos produktus bendrame efektyvios media pakete Aurimas yra sėkmingai panaudojęs parduodant tiek naujas transporto priemones, tiek nekilnojamą turtą.

Aurimas per savo praktinio darbo metus konsultavo tokias kompanijas ir prekės ženklus, kaip Audimas, Akropolis, Bitė, Estrella, MG Valda, Krasta Auto, Omnitel ir kt.

Apie Google produktus savo pranešimus Aurimas skaitė konferencijose Login, BestInternet, Global IT Forum (Riga), Google Partners renginiuose Graikijoje ir Lenkijoje, konferencijoje „Visada priekyje“, ir kituose Google renginiuose.

Aurimas dėsto E-komercijos ir marketingo dalykus ISM vadybos ir ekonomikos universitete ir Mykolo Riomerio universitete.

Apie ateities reklamą ir ateities studijas Aurimas yra pasakojęs TEDx renginyje ir Studfestas konferencijoje.

Ekspertinės sritys: integruotų reklaminių kampanijų planavimas ir įgyvendinimas; komunikacija socialiniuose tinkluose Facebook, YouTube; elektroninė komercija, Gmail reklamos, AdWords automatizavimo scriptų kūrimas ir Analytics integravimas transformuojant verslo tikslus į Google Analytics ir reklamos sprendimus.

Vedami mokymai:

  • Google AdWords – sėkmė Jūsų verslui
  • Google AdWords pažengusiems

Mantas Povelauskas

El. paštasLinkedIn

Mantas yra sertifikuotas „Google AdWords“ ir „Facebook“ reklamos specialistas. Jis yra sukaupęs plačią patirtį skaitmeninės rinkodaros srityje, dirbo tarptautiniame reklamos agentūros tinkle „Aegis Media“. Mantas dirbo su BMW, Volvo, Opel, Rimi, Mango, Jysk, Volfas Engelman, Absolut, Georgia Travel ir kitais prekiniais ženklais. Šiuo metu savo tarptautinę patirtį Mantas pritaiko dirbdamas su e-komercijos ir skaitmeninės rinkodaros sprendimais Lietuvoje, yra aktyviai įsitraukęs į Lietuvos Marketingo Asociacijos veiklą. Mantas puikiai išmano, kokie skaitmeninės reklamos sprendimai geriausiai veikia Lietuvoje.

Vedami mokymai:

  • Google AdWords – sėkmė Jūsų verslui
  • Google AdWords pažengusiems

Rokas Kondratas

El. paštasLinkedIn

Rokas yra interneto rinkodaros specialistas, dirbęs bei kūręs produktus ir paslaugas tiek užsakovo, tiek kliento pusėse.

Pirmo lietuviško YouTube reklamos tinklo – videostars.lt idėjos autorius ir vadovas. Videostars.lt MCN (ang. Multi-channel-network) skirtas video kūrėjams bei reklamos užsakovams.Rokas apie YouTube galimybes gali pasakoti nesustodamas. Ko gero vienas daugiausiai apie YouTube žinančių žmonių Lietuvoje draugiškai ir įdomiai dalinasi savo ir kitų patirtimis.

Vedami mokymai:

  • YouTube Video Advertising

Tomas Varnas

El. paštasLinkedIn

Tomas daugiau kaip 10 metų, kuria, prižiūri, vysto interneto projektus. Optimizavimo paieškos sistemoms (SEO) klausimais konsultuoja ir dirba su didžiausiomis Lietuvos įmonėmis. Tomas yra StartupHighway mentorius, LOGIN ir kitų renginių pranešėjas.
Nuo 2009 metų yra lyderiaujančios Lietuvoje, SEO paslaugų įmonės – GOOD ONE, UAB vadovas ir įkūrėjas.  Įmonė teikia paieškos sistemų rinkodaros paslaugas didžiausioms Lietuvos įmonėms, vietinėje ir tarptautinėse rinkose.

Vedami mokymai:

  • SEO - kaip išnaudoti Google paieškos sistemą sėkmingam verslo augimui

Rytis Laurinavičius

El. paštasLinkedIn

Rytis savo pašaukimą – skaitmeninę rinkodarą – atrado prieš daugiau nei septynerius metus. Per praktinio darbo metus jis konsultavo tokias kompanijas ir prekės ženklus, kaip „Nike“, „Sprite“, „Eurovaistinė“, „Omnitel“, VšĮ Investuok Lietuvoje, Lietuvos bankas, Europos komisijos atstovybė Lietuvoje.

Rytis yra agentūros „Soundest“ įkūrėjas ir vadovas. Nuolat skaito pranešimus įvairiuose renginiuose, įskaitant „Login“ konferenciją, buvęs reklamos festivalio Golden Hammer žiuri narys. Kartu su kolegomis sukūrė ir Lietuvos rinkai 2013 m. pabaigoje pristatė vieną pažangiausių Lietuvoje elektroninio pašto rinkodaros sistemų.

Vedami mokymai:

  • Elektroninis paštas – efektyviausias rinkodaros kanalas. Kaip jį tokiu paversti?

Darius Bagdžiūnas

El. paštasLinkedIn

  • Interneto projektų patirtis: 5000+ projektų, 15+ metų.
  • Klientai: Švyturys, Lietuvos energija, Omnitel, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija Guiness, Honda, Nintendo, Diesel, Bank of Ireland ir kiti
  • Apdvanojimai 100+: Lietuvos Metų Gaminys, Nacionalinis inovacijų prizas, Metų Interaktyvi Agentūra , “Golden Joystick Award” ir daug kitų iš reklamos/multimedia/interneto festivalių.
  • Paskaitos 250+: Digital Media Engagement, Mindtrek, University College London, TEDx, MIPTV Cannes, First Digital Marketing Brussels, Bahrain Egovernment Forum, UK Nordic Baltic Summit
  • Straipsniai 250+: Herald Am, BBC, The Economist, Business & Finance, Social Media Citizen, Verslo žinios, Verslo klasė, BZN Start, Lietuvos rytas ir kt.
  • Žiuri narys reklamos ir internetinių sprendimų festivaliuose 15+: EUROPRIX Multimedia Awards 2008, 2010, Irish Web Awards 2009, Young Cannes Lions 2009, Omnitel Mobile App Workshop 2010, Белый Квадрат 2011 Login 2011, 2013, 2015, World Summit Award 2012, 2013, 2014, Kiev Advertising Festival 2013, Naujasis knygnešys 2014 ir kt.

Vedami mokymai:

  • Website Fundamentals
  • Google Mobile Advertising

Julijus Bogdanovas

El. paštasLinkedIn

Julijus - Nuo 2009 metų lyderiaujančios Lietuvoje SEO paslaugų įmonės "Good One" SEO projektų vadovas, skaičiuojantis 4-tus metus šioje srityje. Julijus yra sėkmingai optimizavęs daugiau nei 300 skirtingų projektų tiek Lietuvos, tiek ir užsienio rinkose.

Teko girdėti, kad mintinai moka visus Google Algoritmo atnaujinimus, tvirtai tiki išoriniu optimizavimu, o tinklalapių programinį kodą gliaudo kaip saulėgrąžas, nepraleidžia programuotojų klaidų, ir vadovaujasi posakiu: - "Didelių darbų sėkmė dažnai priklauso nuo smulkmenų".

Vedami mokymai:

  • SEO fundamentals - kaip išnaudoti Google paieškos sistemą sėkmingam verslo augimui

Povilas Goberis

El. paštasLinkedIn

Daugiau kaip penkerius metus Povilas konsultuoja ir edukuoja Lietuvos interneto rinkos dalyvius internetinės reklamos ir komunikacijos, kampanijų optimizavimo, tyrimų bei auditorijos elgsenos analizės klausimais. Pagrindinės interesų sritys: inovatyvių digital sprendimų paieška, kūrimas ir diegimas tokiems klientams kaip Delfi, Omnitel, Vizeum, OMG ir kt.

Vedami mokymai:

  • Media Mix

Gedgaudas Girončikas

El. paštasLinkedIn

4 metų patirtis dirbant su skaitmeninėmis reklamomis, kampanijų planavimas, optimizavimas, RTB kampanijų paleidimas bei priežiūra, richmedia banerių paleidimas bei kūrybinių agentūrų konsultavimas. Patirtis dirbant su užsienio rinkom: Italija, Danija, Olandija, UK. Ekspertinės sritys: Programmatic reklama, Rich Media baneriai.

Vedami mokymai:

  • Media Mix

Julius Fedorovičius

El. paštasLinkedIn

Julius yra sertifikuotas „Google AdWords“ bei “Google Analytics” specialistas. Su šiais Google produktais dirba nuo 2011 m., o 2014 m. jo arsenalą papildė ir “Google Tag Manager”.

Dirbdamas skaitmeninės rinkodaros agentūroje „Soundest“, Julius konsultavo tokius prekės ženklus kaip „Nike“, „Sprite“, „Eurovaistinė“, VšĮ Investuok Lietuvoje, Omnitel, Europos komisijos atstovybė Lietuvoje. Nuo 2013 m. kartu su kolegomis tobulina itin pažangią elektroninio pašto rinkodaros sistemą “Soundest”, yra produkto vadovas.

 Vedami mokymai:

  • Google Tag Manager

Evelina Čapkevičiūtė

El. paštasLinkedIn

Evelina Čapkevičiūtė yra sertifikuota Adwords bei Analytics specialistė, turinti daugiau nei dvejų metų patirtį darbe su skaitmenine reklama įvairiose platformose (Adwords, Facebook, Adform, Twitter, Yandex ir kt.) bei internetinio marketingo strategijų kūrimu, reklamos internete auditu bei efektyvumo įvertinimais. Pastarųjų metų laikotarpyje Evelinai teko marketingo subtilybių išmokyti ne vieną praktikantą bei padėti privačioms grupėms išmokti naudotis reklamos įrankiais interneto marketingo dirbtuvėse.

Aistė Jakimavičiūtė

El. paštasLinkedIn

Aistė Jakimavičiūtė - vizualinės komunikacijos entuziastė, profesionali grafikos dizainerė ir edukatorė, kūrybos vadovė ir video dailininkė. Kaip kūrybos vadovė dirbo su OZAS, Swedbank, Absolut, Ballantines prekės ženklais, o tokiems prekių ženklams kaip Maxima, Čili, TEO, Utenos, Mineraliniai vandenys buvo produkcijos dizainerė ir video dalininkė.

Aistė inicijavo vieną reikšmingiausių Lietuvoje vizualinės kultūros konferencijų atsiradimą “5 / 5 junior” ir iki šiol prisideda prie šio reiškinio vystymo bei komunikacijos. Ji taip pat buvo pirmosios kūrybiškumo konferencijos “What`s next” viena iš autorių bei organizatorių. Aistė ne tik vizualinės komunikacijos profesionalė, bet ir ženklodaros, dizaino ir inovacijų, kūrybinio rašymo lektorė Vilniaus dizaino kolegijoje.

Šiuo metu Aistė IMAGINE digital branding agentūros kūrybos vadovė ir yra atsakinga už prekių ženklų vizualinio ideniteto kūrimą bei integravimą į “digital” erdvę.

Vedami mokymai:

  • Digital Branding - Prekės ženklo strategija ir vizualinis identitetas

Indrė Baltušė

El. paštasLinkedIn

Indrė Baltušė dvylika metų dirba kaip rinkodaros ir komunikacijos konsultantė. Darbą pradėjusi nuo tarptautinio tinklo “IDEA GROUP” integruotų komunikacijos projektų Baltijos šalyse valdymo, penkerius metus buvo vienos iš agentūrų partnere, atsakinga už strateginio organizacijų ir prekių ženklų identiteto, integruotos komunikacijos, įvedimo į rinką strategijas. Ji dirbo su Roche, Kempinski, DnB, Volfas Engelman, Lonas, Coffee Inn, ICOR, General Financing, KALEV, Suslavičius-Felix, Vilniaus degtinė, Northway prekių ženklais.

Indrė sukūrė “Lietuvos žurnalistikos centro” (VU) rinkodaros ir viešųjų ryšių programą, toliau dėsto pozicionavimo ir integruotos komunikacijos kursus pažengusiems. Kaip lektorė ir programų autorė yra dirbusi įvairiuose universitetuose (VU, MRU, Eurazijos tarptautinis universitetas, Vilniaus kolegija).

Šiuo metu Indrė IMAGINE digital branding agentūros strategė ir yra atsakinga už prekių ženklų identiteto formavimą.

 

Vedami mokymai:

  • Digital Branding - Prekės ženklo strategija ir vizualinis identitetas

Gytis Labašauskas

El. paštasLinkedIn

Gytis - skaitmeninių technologijų entuziastas, internetinio marketingo bei komunikacijos profesionalas.  Gytis baigė ISM vadybos ir ekonomikos universitetą, verslo vadybos ir analitikos bakalaurą. Jis buvo vienas iš nedaugelio, kurie baigė pačiais aukščiausiais balais, parašęs darbą "Digital Agentūrų procesų optimizavimas" tema.

Šiuo metu Gytis dirba reklamos agentūroje iProspect, kurioje yra atsakingas už naujų klientų pritraukimą, teikia socialinių medijų paslaugas bei ilgalaikių ir trumpalaikių skaitmeninės komunikacijos strategijų kūrimą Baltijos šalių (Lietuva, Latvija, Estija) klientams.

 Vedami mokymai:

  • Social Media Fundamentals