Peršokti į kitą

2017, Kovas

Rūšiavimas

Rūšiuoti pagal:

Data

Data

Splava

8KovVisa dienaGoogle Analyticssu Domu Vyšniausku ir Romuald Nareiko

Renginio aprašymas

Google Analytics – tai plačiausiai pasaulyje naudojamas galingas interneto rinkdaros įrankis. Jis leidžia stebėti lankytojų srautus ir elgseną tinklalapyje, padeda įvertinti tinklalapio efektyvumą, paskaičiuoti investicijų į reklamos kanalus naudą ir grąžą (ROI). Prisijaukinęs Google Analtics ataskaitas, galėsi optimizuoti savo tinklalapį, padidinsi reklamos efektyvumą ir, žinoma, pelną. Jei kasdien susiduri su interneto rinkodara ar e. komercija, tiesiog privalai išmanyti Google Analytics ir jo neribotas galimybes. Praktinio seminaro metu galėsi dirbti su savo tinklalapio Google Analytics paskyra. Jeigu tokio neturi – ne bėda, suteiksime prieigą prie testinės paskyros. Jau tą pačią dieną pritaikysi gautas žinias ir kartu su Google Analytics galėsi sėkmingai siekti savo verslo tikslų.

Laikas

Visa diena (Trečiadienis)

Adresas

Digital Academy

Kalvarijų g. 137 E, Vilnius

Renginį organizuoja

Digital Academy

eg. noone[at] thismail.com

9KovVisa dienaGoogle AdWordssu Romuald Nareiko ir Milda Prušinskaite

Renginio aprašymas

Komunikacijoje dažnai sakoma, kad turinys yra visagalis. Kai kalbame apie interneto rinkodarą arba e. komerciją, visagaliai būna ir keli raktiniai žodžiai. Jie gali pritraukti daugiau lankytojų į tavo tinklalapį, išskirti tave iš konkurentų būrio ir, žinoma, padidinti pardavimus.

Šie mokymai skirti padėti tau surasti tuos raktinius žodžius ir suprasti visą Google AdWords sistemą, dažnai įvardijamą kaip viena efektyviausių interneto rinkodaros priemonių. „Digital Academy“ specialistai pristatys visą Google reklamos spektrą (Search, Display, Remarketing, YouTube), parodys, kaip matuoti interneto rinkodaros atsiperkamumą, o tu kartu su lektoriais sukursi pirmą reklamos kampaniją. Jeigu tavo reklamuojamas tinklalapis atitiks Google reikalavimus, suteiksime tau 45 € vertės kuponą Google AdWords reklamai internete.

Išmokęs dirbti su Google Adwords sistema, neabejotinai įneši šviežio oro į savo įmonės interneto rinkodarą.

Laikas

Visa diena (Ketvirtadienis)

Adresas

Digital Academy

Kalvarijų g. 137 E, Vilnius

Renginį organizuoja

Digital Academy

eg. noone[at] thismail.com

22KovVisa dienaGoogle Analytics Advancedsu Domu Vyšniausku ir Romuald Nareiko

Renginio aprašymas

Pasakoti, kodėl Google Analytics yra efektyvus interneto rinkodaros įrankis tau nereikia – puikiai žinai svarbiausius parametrus, kaip žuvis nardai po Google Analytics ataskaitas, o kolegos gabūt tave net vadina Google Analytics guru. Ir vis dėlto, kaip ir kiekvienas profesionalas, turbūt nori išmokti Google Analytics naudoti greičiau, interneto rinkodaros efektyvumą matuoti sparčiau ir geriau, o ties duomenų analize praleisti dar mažiau laiko. Turbūt pasvarstai ir apie galimybę išlaikyti GAIQ sertifikatą – tikro Google Analytics eksperto įvertinimą.

Skirk vos vieną dieną Google Analytics mokymams pažengusiems, užduok klausimus patyrusiems „Digital Academy“ specialistams, išlaikyk Google Analytics egzaminą ir gauk sertifikatą.

Pažadame, jau kitą dieną Google Analytics įrankiu naudosiesi efektyviau nei bet kada anksčiau.

Laikas

Visa diena (Trečiadienis)

Adresas

Digital Academy

Kalvarijų g. 137 E, Vilnius

Renginį organizuoja

Digital Academy

eg. noone[at] thismail.com

23KovVisa dienaGoogle AdWords Advancedsu Romuald Nareiko ir Ryčiu Meškausku

Renginio aprašymas

Google Adwords sistemą išmanai puikiai: moki surasti geriausius raktažodžius, žinai efetyviausius kanalus Google reklamos tinkle, o juose sukurti reklamos kampaniją tau – vienas juokas. Vadinasi, laikas žengti žingsnį į priekį ir perkelti Google AdWords žinias į naują lygį.

„Digital Academy“ specialistai pristatys Google AdWords naujienas, išmokys, kaip maksimaliai išnaudoti AdWords galimybes, papasakos, kokių tipinių klaidų reikia vengti, parodys, kaip sukurti sudėtingesnes reklamos kampanijas ir dar daugybę kitų naudingų dalykų. Mokymų metu atliksi praktines užduotis su Google AdWords bei Google AdWords My Client Center paskyromis, o pabaigoje laikysi Google Search Advanced egzaminą.

Pabaigęs mokymus, planuosi ir įgyvendinsi interneto reklamos kampanijas žymiai efektyviau, vadinsiesi tikru Google AdWords specialistu ir turėsi tai įrodantį sertifikatą.

Laikas

Visa diena (Ketvirtadienis)

Adresas

Digital Academy

Kalvarijų g. 137 E, Vilnius

Renginį organizuoja

Digital Academy

eg. noone[at] thismail.com

24KovVisa dienaBrand IdentitySu Indre Baltuše ir Aiste Jakimavičiūte

Renginio aprašymas

Prekės ženklo strategija ir vizualinis identitetas

Pasauliniai tyrimai rodo, kad bendrovių, daug investavusių į rinkodarą ir reklamą, bet prieš tai nepasirūpinusių savo prekės ženklo identitetu, investicinė grąža nėra didelė. Puiki ženklodaros strategija potencialius klientus paverčia nuolatiniais, nes pasiūlo geriausią problemos sprendimą, ne tik produktą. Jūsų produktas/paslauga ir logotipas nėra prekės ženklas. Prekės ženklas yra jūsų bendrovės asmenybė, kuri nebūtinai siūlo unikalų produktą, bet pati yra unikali tuo dėl ko egzistuoja, kodėl ir kaip kuria savo produktus ar paslaugas, kokiems žmonėms tai siūlo. Pažvelkite į save veidrodyje ir pasakykite dėl kokios priežasties gyvenate? Tą patį padarykite su organizacija – dėl kokios priežasties ji buvo įkurta? Jeigu negalite apibrėžti savo prekės ženklo, to nepadarys ir jūsų klientai. Arba ją apibrėš kažkas kitas – tarkim, jūsų konkurentai.

Šiuose mokymuose turėsite galimybę pažinti visus prekės ženklo identiteto kūrimo etapus. Praktinių užduočių dėka išgryninti jau esamo arba naujai kuriamo prekės ženklo identitetą.  Kai turėsite aiškią prekės ženklo poziciją, pereisite prie vizualinio identiteto formavimo – mokysitės ne tik tiksliai suformuluoti užduotis kūrybinei komandai, bet ir naudodamiesi lektorių pateiktais įrankiais pamėginsite prekės ženklo vizualinį stilių ir priemones skirtingiems kanalams sukurti patys. (Facebook cover`ius, moodboard`us, foto, vaizdus socialiniams tinklams ir pan.).

Laikas

Visa diena (Penktadienis)

Adresas

Kalvarijų g. 137 E, Vilnius

Renginį organizuoja

Digital Academy

eg. noone[at] thismail.com

29KovVisa dienaMano rinka - skaitmeninis pasaulisRenginių ciklas „Geroji verslo praktika

Renginio aprašymas

Mano rinka – skaitmeninis pasaulis

Kiekvienam verslininkui nebeužtenka turėti parduotuvės, kurioje prekiautų savo produkcija, laikas keltis ir į skaitmeninę erdvę. O kaip tai padaryti, sužinosite kovo 29 d. renginyje „Mano rinka – skaitmeninis pasaulis“. Renginio tikslas – suteikti žinių ir praktinių įgūdžių, kaip tinkamai panaudoti interneto galimybes sėkmingai verslo pradžiai ir vykdymui.

Renginyje sužinosite, kaip pradėti verslą, į ką atsižvelgti, kaip pasirinkti tinkamą verslo formą bei kodėl svarbu parengti verslo planą ir kaip tai padaryti. UAB „Paysera“ akcentuos svarbiausius momentus apie elektroninio verslo organizavimą ir atsiskaitymus su klientais, „Digital Academy“ pasidalins savo žiniomis ir išmokys Jus naudotis efektyviausiais skaitmeninės komunikacijos kanalais ir parodys kelią, kaip galima užauginti savo įmonę.

Renginys nemokamas, tačiau būtina išankstinė registracija.

Laikas

Visa diena (Trečiadienis)

Adresas

Panevėžio kolegija, Laisvės a. 23, Panevėžys

Renginį organizuoja

Digital Academy

eg. noone[at] thismail.com

29KovVisa dienaDisplay Network & RemarketingSu Ryčiu Meškausku ir Milda Prušinskaite

Renginio aprašymas

Google vaizdinės reklamos tinklas (GDN) – puikus būdas ne tik sustiprinti prekės ženklo žinomumą, papildyti Google paieškos kampanijas, bet ir gauti papildomų konversijų iš tų interneto vartotojų, kuriems jūsų paslaugos tikriausiai įdomios, tačiau jie nesugalvoja jūsų ieškoti! Mokymuose gilinsimės į GDN galimybes, ieškosime būdų surasti tinkamą auditoriją jūsų verslui ir netgi galėsime sukurti vieną kitą reklaminį skydelį!

Apibūdinti pakartotinę rinkodarą trumpai galima taip: tai galimybė „pagauti“ svetainėje jau buvusius lankytojus ir jiems teikti įvairius pasiūlymus pagal tai, ką jie jūsų svetainėje nuveikė: tiesiog apsilankė, įsidėjo prekių į krepšelį, užpildė kontaktinę formą, pirko ir t.t. Pakartotinė rinkodara taikoma tiek Google vaizdinės reklamos tinkle, tiek paieškoje. Be to, galima taikyti reklamą žmonėms, kurie matė jūsų įkeltą vaizdinę medžiagą Youtube svetainėje!

Laikas

Visa diena (Trečiadienis)

Adresas

Kalvarijų g. 137 E, Vilnius

30KovVisa dienaWebsite for ConversionsSu Dariumi Bagdžiūnu

Renginio aprašymas

Interneto svetainė – tai ne tik dažnai pirmasis kliento įspūdis apie tavo įmonę ar produktus. Tai ir vieta, kur įvyksta pardavimas. Gali kurti efektyviausias skaitmeninės reklamos kampanijas, atvesti tūkstančius lankytojų į savo interneto svetainę, tačiau kaip padaryti, kad jie apsispręstų pirkti?

Būtent į šį klausimą atsako mokymai „website for conversions“. „Digital Academy“ lektorius, tikras savo srities profesionalas, pristatys ir leis praktiškai išbandyti metodologiją, kuri padeda suvaldyti internetinio projekto kūrimo detales. Mokymo metu sužinosi, kas yra turinio rinkodara, kokie yra vartotojų poreikiai ir kokie yra geros interneto svetainės kūrimo elementai. Teorines žinias iš karto versi praktinėmis – nustatysi ir susiausinsi tikslinę auditoriją, įvardinsi vartotojų poreikius ir juos susiesi su savo verslo tikslais.

Po mokymų galėsi sukurti tokį tinklapį (aplikaciją, parduotuvę, portalą ir pan.), kuris atras kelią ne tik į kliento širdį, ber ir jo piniginę.

Laikas

Visa diena (Ketvirtadienis)

Adresas

Kalvarijų g. 137 E, Vilnius

Renginį organizuoja

Digital Academy

eg. noone[at] thismail.com

30Kov - 31Visa dienaSocial Media: 2 dienossu Gyčiu Labašausku

Renginio aprašymas

Socialiniai tinklai pasauliniu mąstu tampa vienu pagrindinių skaitmeninių kanalų. Juose vartotojai bendrauja su draugais, gauna naujienas, pramoginį turinį. Didėjant mobiliųjų telefonų vartojimui, socialinių tinklų aplikacijose vartotojai praleidžia daugiausiai laiko. Nepaisant to, daugelio prekinių ženklų požiūris į socialinių tinklų rinkodarą yra atsiliekantis nuo tarptautinės praktikos, taip išnaudojant 1/10 visų socialinių tinklų teikiamų galimybių vystyti išmatuojamiems pardavimams tiek fizinėje, tiek skaitmeninėje erdvėje, išlaikyti lojalius vartotojus, valdyti CRM informaciją. Nė kiek neperdėsime teigdami, jog šiuose mokymuose įrodysime, jog viskas, ką žinote apie socialinių tinklų rinkodarą yra netiesa. Pateiksime labai tikslias rekomendacijas ir situacijas kaip socialinius tinklus gali išnaudoti kiekvienas mokymų dalyvis.

Laikas

30 (Ketvirtadienis) - 31 (Penktadienis)

Adresas

Digital Academy

Kalvarijų g. 137 E, Vilnius

Renginį organizuoja

Digital Academy

eg. noone[at] thismail.com

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]