n preloader

Skambinkite:  

+370 (616) 70 506

Kalba:  

was successfully added to your cart.

Vėjai niekadėjai, arba gyvenimas po dešinės pusės Google skelbimų panaikinimo

Autorius | BLOGas, Naujienos | Komentarų nėra

Pavasaris šiom dienom vis kyšteli pro debesis špygą ir vėl pasislepia. Žiūrėk, išeini perpiet – saulė šviečia, oras kažkoks nuskaidrėjęs, rūpesčiai atsitraukę. Praeina valanda – ir vėl debesys vėl sniegas, lietus ar dar kas nors bjauraus. O tada vėl viskas iš pradžių. Ir vėjas. Vėjas panašaus lygio kaip tas, kurį AdWords specialistų erdvėje sukėlė Google, nurėždami visą dešinįjį paieškos skelbimų bloką ir palikdami juos tik viršuje ir apačioje. Vėjas toks, kad plaukai šiaušiasi panašiai kaip ir sureagavus į šį pokytį:

Skaityti daugiau

9 metų šuns išmintis: kodėl AdWords jums į sveikatą

Autorius | BLOGas, Naujienos | Komentarų nėra

Šiandien mano kalė Runa švenčia savo devintąjį gimtadienį. Na kaip švenčia. Pūpso ji ant sėdmaišio darbe ir knarkia, o aš dirbu ir eilinį kartą sentimentaliai snarglėjuosi, kokia ji faina ir kaip man pasisekė, kad ją turiu. Taip išeina, kad švenčiu aš, o ne mano kalė.

runa

Apskritai į žiemos pabaigą pramušė, kaip Mikutavičius dainavo, ant gerumo: norisi ką nors prasmingo nuveikt, parodyt, sukurt, paaukot, pamokyt. Atrodo, kad tikri naujieji metai prasideda pavasarį.

Tai šiandien noriu aš jums parašyti,  kodėl, pradėjus prieš 11 metų dirbti su AdWords, niekaip negaliu sustoti žavėtis šita platforma ir kodėl visus raginu jais naudotis.

  1. Lankstumas. Jeigu teko prisėsti prie AdWords, matėte, kiek ten visko įmanoma nustatyti: raktiniai žodžiai, jų atitikties tipai, skelbimų tekstai, laiko, vietos nustatymai, eksperimentai, skelbimų plėtiniai, dar visa krūva gėrio. Visa tai leidžia kurti ir optimizuoti efektyvias kampanijas. Tokias efektyvias, kad net graudu darosi (vėl sentimentalumas, atleiskit, tuoj nubrauksiu ašarą).
  2. Nesunkus efektyvumo matavimas. Na kas gali būti lengviau: žiūri į išleistus pinigus, matai, kur jie nuplaukė, ką gero nuveikė lankytojai  ir darai išvadas, kaip elgtis toliau. Lankytojų analizė – labai svarbi šio punkto dalis. Be abejo, tam reikės Google Analytics ir nemažai žinių, bet juk tam ir yra mūsų mokymai, ar ne? :)
  3. Galimybės plėsti. Beveik iki begalybės.  Taip pat labai paparasta: paleidžiat reklamą, bet ne nosį krapštot, o sekat, kas su ja vyksta. išsigryninat, kas veikia, o tada imatės platinti, ieškoti, kaip pritraukti normalius konvertuojančius vartotojus, o ne kokius pašlemėkus. Aišku, viskas gali kiek užtrukti, bet kuo mažiau krapštysit nosį, tuo greičiau nustosit grybus vesti į svetainę, o ilgainiui daugelis lankytojų bus geri žmonės (na, tie, kurie perka ar šiaip kažką konvertuoja). Nuolat dirbdami su paskyra nė nepastebėsite, kaip iš vargano 100 eurų per mėnesį biudžeto pradėsite leisti 1000+. Ir nebus gaila, nes AdWords efektyvumą išmokom matuoti antrame šio sąrašiuko punkte, taip?
  4. Greitis. Jeigu nieko ypatingo nereikia, tai AdWords tik švyst ir paleidai. Be to, tarkim, pasikeitė akcija arba sukurpei kažkokią naują paslaugą, kurią reikia iškomunikuoti. Vėl, atsidarei, švyst ir paleidai. Neapsimoka? Raktažodis pritraukia armiją bambukų, kurie nežino kaip elgtis svetainėj? Šast – sustabdei, ištrynei ir pamiršai.
  5. Matomumas. Galima ilgai kalbėti apie SEO naudą, ir aš visiškai tikiu optimizavimu paieškos sistemoms (net keista, prieš porą metų buvau tą tikėjimą praradus, bet stabilumu aš niekad nepasižymėjau, išskyrus ilgus metus su AdWords), bet let’s face it: AdWords rezultatai rodomi viršuje, užima nemažai vietos. Jei po jais atsiduria ir tos pačios svetainės natūralūs rezultatai – tuo geriau: tada jau žiū, gera pusė rezultatų puslapio paimta, konkurentams ir kitiems pašlemėkams nebėra kur dėtis.
  6. Svarbus visos rinkodaros pyrago gabalėlis. Mes vis kalbame ir kalbame, kad AdWords yra raktas į sėkmę. Na ne, kartais tikrai šiek tiek perlenkiam lazdą: kartais tikrai reikia kitų kanalų. Štai jums pavyzdys: greitieji kreditai internetu. Daugelis konversijų, be abejo, ateina būtent iš interneto, bet ar pastebėjote, kad daugeliu atvejų tuo pačiu metu būna paleista kampanija per TV? Tik spėji išjungti televizijos reklamą, ir jau, žiūrėk, tiūtiū konversijoms internetu. Tačiau vien TV reklamos irgi nepakanka, nes organiniuose Google rezultatuose retai kada būna aiški reklaminė žinutė, kviečianti konvertuoti. Čia tik šiaip pavyzdys, galima jų prirankioti ir kitose srityse.
  7. Bandos jausmas. Šitas kitomis aplinkybėmis skambėtų neigiamai, tačiau kalbant apie AdWords, jis dažnai pasitarnauja: jei konkurentai naudoja AdWords, jeigu jie sutinka mokėti už kiekvieną lankytoją, tai kažkas juose turi būti gero, ar taip?
  8. Dinamika. Ne, aš čia ne apie grupę, o apie tai, kaip keičiasi sistema. Kažkada jau rašiau apie savo nuotykius tais laikais, kai reikėjo viską rinkti ir daryti rankomis, kai reikėjo keltis naktimis ir stabdyti kampanijas, o kitą dieną popiet jas vėl paleisti. Dabar kas kelis mėnesius atsiranda kas  nors naujo. Vieni patobulinimai viešinami garsiai, kitus reikia tyliai ramiai susiieškoti. Tik nereikia tingėti ir užmigti tame, ką jau žinote ir suprantate.

Nesileisiu į smulkias kalbas apie kiekvieną galimybę: noriu pasilikti ateities grafomanijos priepuoliams. Einu kokią karūną savo Runai sukonstruosiu, nes 9 metai – jums ne juokas!

Be abejo, primenu, kad Digital Academy vis kviečia ir kviečia į mokymus: tiek AdWords, tiek Analytics, tiek kitus, susijusius su interneto rinkodara.

dazai1

Kūryba iš 95 simbolių, arba kaip išspausti varškę iš… nieko

Autorius | BLOGas, Naujienos | Komentarų nėra

Mūsuose juk irgi dar yra visokių archaiškų dalykėlių. Pavyzdžiui, varškės spaudimas: imi surūgusį pieną, kaitini puode, tada imi marlės gabalą, dedi į sietą, nuvarvini, va jums varškė. Net turint labai ribotus resursus, galima prisigalvoti bet kiek įdomybių.

Bet ko aš čia apie tuos amišus ir varškę? Aš juk apie reklamą paieškos sistemose turėčiau rašyt. Na gerai, parašysiu ir apie ją.

Tai štai, darbuojantis su AdWords, viena iš ypatingai svarbių užduočių yra parašyti gerus tekstus, kad vartotojai norėtų spausti ant skelbimų. Štai ką rašo Google AdWords pagalbos žinynas:

Norint efektyviai pasiekti potencialius klientus, jūsų teksto skelbimai turi būti konkretūs, atitinkantys, patrauklūs ir suteikiantys galimybių.

Atrodo, nieko ypatingo ir nereikia, bet kodėl tada kartais taip nuobodu būna žiūrėti į tuos skelbimus?

Skaityti daugiau
Su John Morrison, baisiai galvotu žmogum. Napier universiteto atstovas projekte

Dūdmaišiu groti sudėtinga. Linkėjimai iš Škotijos. Google AdWords namų darbai.

Autorius | BLOGas, Naujienos | Komentarų nėra

Šiandien perduosiu jums nuo Domo ir savęs linkėjimus iš Škotijos, kurioje esame visą šią savaitę.

Vėjas, žinokit, toks, kad nejuokinga: anądien mačiau, kaip vos nenuvirto dviratininkas. Išeini į gatvę, tai atrodo, kad tuoj tuoj nuskrisi namo su vėjeliu, nereiks net Ryanair bilieto dairytis.

Bet ką gi mes ten veikiam, toj Škotijoj?

Skaityti daugiau
Beveik visa sertifikuotų Google trenerių komanda šiemet.

Apie Google treniruotes, sertifikatus ir Digital Academy

Autorius | BLOGas, Naujienos | Komentarų nėra

O žinot, šiandien nebus jokios didaktikos, jokio istorijos moralo ir jokių ypatingų nuotykių.

Jau senokai ruošiausi brūkštelėti apie tai, kodėl ir kaip atsirado Digital Academy ir kas, po galais, mes esame. Parašysiu dabar, nes visai neseniai grįžom iš Varšuvos, kur buvo kasmetinis sertifikuotų Google trenerių susitikimas, ir jei neparašysiu dabar, turėsiu laukti dar metus, kol atsiras nauja proga.

Skaityti daugiau
glaistymas

Remontas, statybos ir geras tinklapis

Autorius | BLOGas, Naujienos | Komentarų nėra

Kol iš Dimos mokiausi nebobiško sienų glaistymo, į galvą sulindo dar viena beprotiška paralelė: kaip ir kodėl atnaujinama interneto svetainė. Anksčiau ar vėliau ateina laikas ją susikurti arba pakeisti, ir dažniausiai neapsiribojama vien tik perdažymu ar papildomo paveiksliuko/meniu punkto pakeitimu. Žmonės paprasti: jei jau keistis, tai iš pagrindų

Skaityti daugiau
su socialiu gyvūnu ir broliu.

(Ne)mokama (ne)socialinė komunikacija

Autorius | BLOGas, Naujienos | Komentarų nėra

Beždžionė – socialus gyvūnas.

Taip galėtų pradėti rašinėlį koks varvanosis šeštokas, bet galiu ir aš taip pradėti, o kas man trukdo? Beždžionę paminėjau ne dėl to, kad 2016 yra jos metai ir ne dėl to, kad ruošiuosi įrodinėti, kad „darbas ir mėsa padarė iš beždžionės žmogų“. Beždžionės yra fainos, ir jei jos nekakotų nevietoj ir nelaiku, gal net sugalvočiau kokią užsiveisti namie, o iki šiol vienintelis tiesioginis susidūrimas su jomis įvyko labai seniai, prieš kokius 26-27 metus, kai tėvai nusivedė mus su broliu į mūsų miestelin atvažiavusį cirką.

Skaityti daugiau
Braidydama po apsemtą butą, pasijutau maždaug kaip mano krabas Tomas Antrasis (Antrasis, nes Tomas Pirmasis pastipo)

Nenusilaužkit galvos bėgiodami tamsoje. AdWords ir Analytics sujungimas

Autorius | BLOGas, Naujienos, Uncategorized | Komentarų nėra

Kaip prasidėjo jūsų metai? Mano – su trenksmu: po naujametinio pasisėdėjimo su bičiuliais nuėjau miegoti apie 5 valandą ryto, o 7 valandą mane pažadino keistas garsas: kažkas virtuvėje šniokštė lyg krioklys, lyg smarkus lietus ar kažkas panašaus. Mečiau savo gerą spalvotą sapną į šalį ir tamsoje pasileidau bėgti į virtuvę.

Skaityti daugiau
adamsai

Tėtis, mama, samagono fabrikėlis, SEO ir AdWords

Autorius | BLOGas, Naujienos | Komentarų nėra

“O ką tu labiau mylį – tėtę ar mamą?”, – klausia pagyvenusi teta keturmečio raudonskruosčio berniuko per giminės susitikimą.

Vaikas, žinoma, ima bliauti, bėga nuo tos nenormalios tetos ir slepiasi už užuolaidos. Tetutė linksmai krizendama nusisuka ir imasi aptarinėti ketvirtos eilės pusbrolio žmonos šalikėlį. Vaikas visam laikui prisimins šį klausimą ir net užaugęs kiekvieną sykį nusipurtys, vos tik pagalvojęs, kaip bjauru ir neteisinga liepti šitaip rinktis.

Skaityti daugiau
IMG_1095a

Žiemos linksmybės, egzaminai, lažybos ir mes jus mylim

Autorius | BLOGas, Naujienos | Komentarų nėra

Mūsų valdovo Tado išraiška gal ir nevisai linksma, bet patikėkit, širdis jo džiūgauja!

Prieššventinis laikotarpis visada skirtas apmąstymams, apibendrinimams, naujametiniams pažadams ir kitiems gražiems dalykams, kuriuos skleidžiam aplinkui iš trumpam suminkštėjusios dūšios. Vaikų svajonių pildymai, maisto bankai, net parkinguose atiduodami po eurą kitą ten beklaidžiojantiems įtartiniems vyrukams, kuriems “netikėtai pasibaigė degalai ir reikia sugrįžti namo šventėms” nesijaučiam apgauti. Švytim kaip eglutės girliandos. #smagu, kaip pasakytų Vilniaus meras :)

Skaityti daugiau
dviratis

Kaip nereklamuoti vogto dviračio: neigiami raktažodžiai

Autorius | BLOGas, Naujienos | Komentarų nėra

Kiekvienas turim teigiamų ir neigiamų savybių. Tai pasakytina ne tik apie žmones. Štai, kad ir mano šunys, dėl kurių esu pametus galvą: Jumis – mielas, paklusnus, mandagus ir nuolatos ieškantis šilumos bei paguodos. Visiškai teigiamas šunytis, neturintis jokių blogų savybių.
Tačiau dar yra Runa – baisi vagilė, akiplėša, knarkia kaip traktorius, suėda Jumio maistą, raunasi pjauti 4 kartus didesnį kaimynų šunį, knisa žemes iš mamos vazonų ir dėl savo šunybių nė kiek nesigaili. Kalė.

Skaityti daugiau
20151119_084006_HDR1

Apie kasdienių gaisrų gesinimą

Autorius | BLOGas, Naujienos | Komentarų nėra

Ryte gėriau kavą ir žiūrėjau pro langą, kur gatvėje sustatyti kaimynų automobiliai. Kažkada ir mano baltasis opelis ten stovėjo. Užplūdo prisiminimai.

Prieš gerus metus taip pat sėdėjau ir gėriau kavą, žiūrėdama pro langą į baltąjį savo gulbiną, kai staiga pastebėjau iš po jo kapoto virstančius dūmus. Nei iš šio, nei iš to, nuo pat ryto! Svečiuose buvo tėtis, abu be žodžių puolėm į lauką su vandens kibiru, atsidarėm kapotą, šliūkštelėjom vandens ant atvira liepsna degančio generatoriaus, išpurškėm dar ir gesintuvą, o po to ilgą laiką visiem pasakojom, kaip užsikūrė (suprask, užsidegė) mano opelis.

Skaityti daugiau
quality-score-veidai-1

Kokybės Balo ir Ožio diena išaušo. Švęskime!

Autorius | BLOGas, Naujienos | Komentarų nėra

Šiandien kažkoks ypatingadienis: lapkričio 12 yra Ožio diena, kuri šiemet sutampa su antrą lapkričio ketvirtadienį minima Kokybės diena. Aš vis nueinu į day.lt ir vis nenustoju stebėtis. Kam ateitų į galvą minėti Kokybės dieną? Ar ją turėtų švęsti tie, kurie džiaugiasi “vokiškos kokybės” automobiliais, ar kažkokius protestus rengti turguje perkantys ABIBAS prekinio ženklo treningus? Kaip tokią dieną minėti? Valgyti Andriaus Užkalnio pagirtame restorane ar susipurtyti butelį alaus už kiosko Naujamiestyje? Rimtai, nesuprantu, kam tokie minėjimai.

Skaityti daugiau
adwords-automatines-taisykles-1024x575

AdWords automatinės taisyklės: kaip elgtis, kai ateina ruduo

Autorius | BLOGas, Naujienos | Komentarų nėra

Nemėgstu rudens. Rudenį pradedu pavydėti meškoms, kurios užmiega žiemos miegu, arba žąsims, kurios išskrenda į šiltus kraštus (ot radau kam pavydėti). Ir vis dėlto, šis spalis man patinka. Patinka ne tik dėl to, kad jo dalį pratupėjau saulėtoj ir šiltoj Kalifornijoj besimokydama kartu su keliolika tikrai kietų AdWords specialistų iš viso pasaulio. Patinka jis man dėl to, kad vis dar nėra darganos, šaltis dar pakenčiamas ir gana sausa. Tokiu metų laiku nėra ko daugiau ir norėti. Ruduo – puikus metas sentimentams, tai šiame įraše šiek tiek padūsausiu apie praeitį.

Skaityti daugiau
milda-prusinskaite-adwords-kampaniju-eksperimentai-1024x633

AdWords kampanijų eksperimentai: kas nutinka į kokakolą įmetus „Mentos”?

Autorius | BLOGas, Naujienos | Komentarų nėra

Prieš maždaug 12 metų su broliu nuėjom į parduotuvę, nusipirkom didelį butelį kokakolos, pakelį Mentos saldainių ir nusprendėm išmėginti tai, ką matėm viename video. Ne, prieš 12 metų toli gražu jau nebuvom vaikai. Taip, mes sumetėm visa pakelį saldainių į butelį ir dar spėjome jį pakratyti, iš jo tryško fontanai, kurie smarkiai nustebino stotelėje troleibuso laukusius žmones. Tiesa, ar jie stebėjosi pačiu fontanu, ar mumis, kurie susigalvojo tokias nesąmones, mes neklausėme.

Skaityti daugiau